Nos défaitesek politikarekin dugun loturaren erretratu bat eskaintzen dute, bigarren hezkuntzako ikasleek egindako berrinterpretazio-joko baten bidez. Ikasle horiek sindikatuak, kapitalismoa, gizarte-matxinadak eta halako kontzeptuei buruz hausnartzen dute, 68ko maiatzeko filmen laburpenak interpretatu eta zuzendu bitartean. Zer-nolako balioa dute iraultzak eta konpromisoak eguneroko bizitzan? Nola hautematen dute hazten ari direneko mundua? Batik bat, aldatu, suntsitu edo berri bat eratu nahiko al dute?