Bere memoria urratuaren gortinaren atzean ezkutatutako Txile bati buruzko film bat. Pinochetek estatu-kolpea eman eta hogeita bi urtera, Patricio Guzmán bere herrialdera itzuli da, Pinochetek ezarritako ahanzturak herri baten memoria eta energia nola eta zenbaterainp suntsitu ahal izan zituen ulertzeko.