Katu bat itxuraz urez estalitako eta agidanez gizakirik gabeko mundu batean dago. Babesleku bila, beste espezie batzuetako animaliak dituen itsasontzi batera iritsiko da. Horiekin ondo moldatzea urari dioten beldurra gainditzea baino erronka handiagoa izango da. Abentura hartan, ausardia erakutsi eta desberdintasunak gainditu beharko dituzte egoera berrira egokitzeko. Animaziozko film onenaren Oscar eta Golden Globe sariak, Cannesko Un Certain Regard atalean estreinatu ondoren.