Meatze-herri urrun batean, Lázarok gorpu bat aurkitu du lanerako bidean. Komunitatea eta familia susmatzen hasiko da. Arnasbideetako gaixotasun batek meategitik alde egitera behartzen duen heinean, protagonistaren benetako osasun-egoerari buruzko zalantzak handitu egingo dira, erailketan inplikatuta egongo ote delako zurrumurruak areagotzeaz gain. Lázarok izebarengana joko du kontsolamendu bila; Lázaro baino urte gutxi batzuk zaharragoa da izeba, eta harreman geroz eta anbiguoagoa eratuko dute.