Landa-ingurune zapaltzaile bateko giza harremanen sakontasun ilunak aztertzen dituen drama sutsua. Ángel da tramaren ardatz, bere ama posesibo eta autoritario Martinarekin ia erabateko isolamenduan bizi den isileko ehiztaria. Milena iheslari gaztearen iritsierak erabat aldatuko du bere oreka ezegonkorra. Ángel hartaz maitemintzen da, eta amaren gaixo-jeloskortasuna pizten da. Horrek, bortizkeria, manipulazioa eta tragediaren kiribila sortzen du.