William Thackeray idazle ingelesaren eleberri baten egokitzapena. Barry Lyndonek, anbizio handiko eta eskrupulurik gabeko gazte irlandar batek, emigratu egin beharko du duelu baten ondorioz. Ordutik aurrera bizimodu alderrai eta abenturaz betea darama. Alabaina, gizartean maila altua lortzea da bere ametsa. Ametsa egia bihurtuko zaio ezkontza probetxugarri bat egin eta XVIII. mendeko noblezia ingelesaren parte bihurtzean.