Filma Naguib Mahfuzen eleberriaren egokitzapen garaikidea da Mexiko Hiriko Hirigune Historikoan, berrogeiko hamarkadako Kairon girotuta egonik. Mirarien Etxartean zentratzen da eta lau zatitan banatuta dago: lehenengo hirurak (Rutilo, Alma eta Susanita) elkarri lotutako istorioak dituzten hiru pertsonaiaren kontakizun independenteak dira, eta laugarren zatiak (El Regreso), berriz, bi urte geroago amaitzen ditu narratibak.