Carlito ameslari lotsatiak eta Eduardinho lider ausartak, Teresinha gorteatzen dute, taldeko neska bakarra. Maite duela erakusteko, Carlitok panpin bat lapurtu eta gau batean teilatuetan barrena joango da neskari emateko. Mutilen arteko tentsioa areagotu eta taldea Carlitoren aurka hasiko da.