Agustín Gómez Arcos antzerkigile gisa nabarmendu zen 50eko hamarkadan, baina bere obra moderno eta askeegia zenez, zentsura pairatu zuen eta erbesteratu egin behar izan zuen. Frantzian eleberrigile arrakastatsu bihurtu baina Espainian ezezagun handia izaten jarraitu zuen. Hainbat hamarkada ahaztuta egon ondoren, 2006an Cabaret Voltaire argitaletxea egilearen eleberriak itzuli eta argitaratzen hasi zen lehen aldiz Espainian. Gaur egun, irakurleen belaunaldi berri batek idazlea aldarrikatzen du.