Cyrus hamabost urteko gazte erresilientea da, aita emozionalki hotzaren tailer mekanikoan lan egiten du, eta kosta egiten zaio arreba nagusi Sammy, mutikoaren bizitzako laguntza emozional bakarra, laster joango dela onartzea. Sammyren lapurtutako motor zaharra ikusi eta bere kabuz berreskuratzea erabakiko du, horrek anai-arreben arteko lotura babestu dezakeelakoan.