Goizero, Lucilak –80 urteko sendalari indigena brasildar batek– irratia piztu, etxearen aurrean duen oihanari begiratu eta galdera bat egiten dio bere buruari: zer gertatuko ote da oihana eta ni neu hiltzen garenean? Baso-sute batzuk etxera hurbiltzen ari zaizkiola, aspaldiko amets bat gogoratuko du.