Ika etxeko langile indonesiarrak Malaysian egiten du lan, eta bake-sentsazioa sentitzen du bere enplegatzailearen alaba Jane zaintzen duenean. Ikaren mundua kolokan egongo da alabak ustekabean deitzen dionean Indonesiatik; sekretu mingarri bat azalduko dio: izututa dago, haurdun ote dagoelakoan. Ikak lasaitasun-une labur bat aurkituko du Janeri Zuhaitz eskuzabala entseatzen begiratzean. Geroago, gau berean, alabarekin bideo-dei bat izan eta ama sentituko da berriz, ama-alaben arteko lotura hautsezina berretsiz.