Errusiako landetxe batean, bi mutil, Anton eta Zhenya, aire konprimatuko karabinekin botila batzuei tiro egiten ari dira. Halako batean, Antonek katu bati egingo dio tiro, eta horrek astindu egingo du Zhenya. Bien adiskidetasuna mintzen hasiko da. Gauez, Antonen aitak mutikoak ibaira eraman eta bere haurtzaroa gogoratuko du, lagun batekin basoan babesleku bat eraiki zuenean. Ilunabarrean, Anton adiskidetzen saiatuko da, baina Zhenyak ez du nahiko. Hurrengo egunean, autobus-geltokian, hitzik egin gabe agurtuko dute elkar, kanporatu gabeko tentsioz eta erruz betetako isiltasun batekin.