Film hau espazio publikoari buruzkoa da. Film hau kulturaren suntsipenari buruzkoa da. Pelikula hau jada aspertuta dauden iturriei buruzkoa da. Pelikula honetan, iturriek bizia hartzen dute, izaki bizidun bihurtzen dira, bakoitza bere izaerarekin eta kontatzeko istorio propio batekin. Ahotsa altxatzen dute jendeak detektatu, hauteman eta zaindu ditzaten. Iturrien matxinada protesta batekin iritsiko da puntu gorenera. Zer gertatuko litzateke iturriek hitz egin ahalko balute?