Gabonak hurbildu eta New Yorkeko Paris Hotela ostalariz betetzen den heinean, Bonik –zerbitzari etorkin batek– eta haren anaiak –hoteleko harreragileak– ez dute non lo egin. Hotelean ezkutuan bizi dela, jakin-min sakon-sakon batekin lotzen du Bonik bere atseden-premia: ostalariei, gelei eta ate itxien atzean ezkutatzen diren bizitzei buruz. Bezero baten logelan koaderno kezkagarri bat aurkitzen duenean, inguruko bizitzekiko eta ezkutuan ditugun gauzekiko obsesioak eklipsatu egingo du emakumearen lo-premia.