Ia 100 urteko Miko andrearen bizitza collage baten antzera hedatzen da, bere bizilagunak zahartzeari buruz hausnartzen duen bitartean. Animazioak eta artxiboko materialak oroitzapenak pizten dituzte, baita bisoi-beroki baten desagerpen misteriotsuak ere.