Ivan, bidaiaririk gabeko tren bateko tren-gidari bat, lur lokartu bat zeharkatzen ari da. Gizonaren bizitza bakartia aldatu egingo da Liudmila –semea noiz itzuliko zain nekaezin dagoen lo-ibiltaria– ezagutzean.