Anatoliako herri txiki batean, 2000ko hamarkadaren hasieran, hamar urteko Esmaren mundua isilpean amiltzen ari da, fabrika batean izandako leherketa batek sute errukigabea eragin eta gero. Keak lurra pozoitzen duen eta bere familia bizirik irauteko borrokan ari den bitartean, Esmak bere haurtzarotik geratzen denari heltzen dio. As We Breathe hondamendi ikusezinen aurreko erresilientziaren erretratu samurra da, goizegi hazteari, esperantzari eusteari eta desagertzeari uko egiteari buruzko istorioa.