Neskentzako barnetegi kristau batean, Anna beti sentitzen da arrotz, fantasmak ikusteko gaitasuna baitu. Annaren gelakide Rika, berriz, guztiz kontrakoa da: ikasle popularra (saiatu gabeko), argi-argia eta denek maite eta miresten dutena. Alabaina, Rikaren buru-hilketak astinduta utziko du eskola osoa, bereziki, Rikaren lagun min Shiori, eta galerari zentzua ematen saiatuko da gaztea. Rikaren egunerokoa aurkituko du Annak, eta horren ondoren, Rikaren espiritua agertzen hasiko zaio, apurka bere gorputzean iragaziz...