II. Mundu Gerran, Kazakhstango estepa hotzak Spassk99 hartu zuen, SESBek herriaren etsaiak pilatzeko usatzen zuen gulag sobietar bat. Halako etsaien artean zeuden espainiarren bi bandoak: batetik, SESBek prestatutako soldadu errepublikarrak, Espainiako gerra amaitu zenean Errusiatik irten nahi izateagatik zigortuak izan zirenak; eta bestetik, Dibisio Urdineko boluntarioak, Leningraden naziekin batera borrokatu ondoren harrapatuak izan zirenak. Etsai naturalak, ideologiak alde batera utzi eta bat egin beharko dutenak.