1975ean, emakume bat Everest mendiaren gailurrera iritsi zen: Junko, munduko gailurrik altuenera heldutako lehen emakumea historian. Junkoren balentria ahaztezinak mundua txunditu zuen, fokua jarriz baina itzal handi bat proiektatuz bere lagun eta senideengan. Azken urteetan gaixotasun terminal bat diagnostikatu zioten arren, Junkok mendiei desafio egiten jarraitu zuen. Zer izan ote zen gailurretatik haratago ikusi zuen azken gauza?