Oscar sari bat duen Guillermo del Toro zuzendariak Mary Shelleyren klasikoa egokitu du. Victor Frankenstein doktorearen historia kontatzen digu: zientzialari bikain baina egozentriko horrek izaki bat sortuko du esperimentu izugarri batean, eta, azkenean, hondamendia ekarriko die bai sortzaileari eta bai zorigaiztoko sorkuntzari.