El impostor eleberria irakurri ostean, Unai Eguía irakasleak ikerketa bat jartzen du abian, nazien eremutara deportatutako errepublikano katalan Enric Monerrekin zer gertatu zen argitzeko asmoz. Aldi berean, Gestapok erbestean harrapatutako Anjel Lekuona osaba ikertzen ari da Antón Gandarias. Haien bideak gurutzatu eta beren ikerketek Pragara eramango dituzte. Bertan, nazismoaren 2.000 biktimen errautsak salbatzeko euren bizitzak arriskuan jarri zituzten František Suchýren eta bere semearen istorio harrigarria deskubrituko dute.