Ordura arte ikusi gabeko zinta batzuk aurkitu ondoren, Juan Carlos Pérezek –Itoiz talde ikonikoaren liderrak– unerik gorenean taldea desegiteari buruz hausnartuko du, poperanzko estilo-aldaketaren ondoren (gaur egun ukatzen jarraitzen du aldaketa hori). Horrela, Juan Carlosek taldearen muinerako bidaia katartikoa hasiko du, 70eko hamarkadan hasi zirenetik Mutrikuko rock-talde progresibo gisa; iraganarekin adiskidetzeko balioko dio hori gogoratzeak.