Gorputzak. Lekualdatuz, ibilian, igerian eta aurrera doazen gorputzak. Beste gorputz batzuetan bermatzen direnak, eta elkarrekin komunikatzen eta antolatzen direnak. Mugimendu konplexuek txertatzen dituzte gorputz horietan oztopoak, mugak, despedidak, hormak, familia, itxaropenak, iritsiera... Lekualdaketa eta bidaia posibilitate, aukera eta etorkizun gisa irudikatzen dira. Sueños de viernes film kolektiboa da, esperientziak partekatzetik, pasarteak biltzetik, irudiak eta iruditegiak eraldatzetik eta hitza hartzetik sortua.