Zinema-zuzendari ausarta, enfant terriblea hasieran, zentsuraren aurkako borrokalaria, beti adierazpen-askatasunaren mugak bilatuz, trantsizioaren alderik ilunenaren kronista, drogazaletasunaren infernuetan eroriko zen, eta hamarkada batetik gora ahaztua eta batzuetan arbuiatua izango, baina ostrazismotik irtetea lortuko zuen berriro zinema egiteko, inoiz ahaztu ezin izan zuen adikzioa izanik.