Gregorio Ordóñez, el asesinato que despertó la rebelión contra ETA dokumentala PPko zinegotzi eta Donostiako alkateordearen hilketa gogorarazten du hilketa horren 30. urteurrenean. Ekoizpenak zinegotzia hil zuen atentatuaren inguruabarrak, Euskadik –eta Donostiak, bereziki– 1995ean bizitako testuingurua eta erailketa haren ondoren bizi izandakoa errepasatzen ditu.