Jorge 45 urteko gizona gurasoekin bizi da eta 25 urte daramatza zinemateka batean lanean. Lan teknikoak eta programazio-lanak egiteaz gain, zinemari buruzko irratsaio bat zuzentzen du. Zinemateka gero eta egoera larriagoan dago eta Jorge, zinema mundutik kanpo lanean sekula ibili gabea izaki, lanik gabe geratuko da. La vida útil filmaren mamia hauxe da: Jorgek bere izateko modua aldatu beharra, mundu berrira egokitzeko. Hala eta guztiz ere, zinemak, agian, bizirauten lagunduko dio.