Lanetik kanporatu ondoren, Norberto higiezinen agentzia batean hasiko da saltzaile lanetan, baina emazteari ez dio ezer esango. Nagusi berriak nortasuna sendotzeko ikastaro bat egitea gomendatuko dio, herabetasuna galtzen laguntzeko. Hala, Norberto antzezpena ikasten hasiko da, hasiberrien tailer batean. Hiru hilabetean behingo erakustaldirako prestatzen den bitartean, Norbertori ez diote ez bezeroek, ez emazteak sinetsiko, baina bere buruari gezurrak esaten trebetasun handia lortuko du.