Errealitatea eta fikzioa nahastu egingo dira "cadavre exquis" izeneko teknikaren bitartez errodaturiko dokumental esperimental honetan. Teknika hori surrealistek erabiltzen zuten eta hitz edo irudi sorta bat elkarri lotzea du helburu. Gidoi zehatzik gabe, errodatze-taldea Tailandia osoan barrena ibiliko da eta askatasun osoa emango die bertako biztanleei haur elbarri baten eta bere irakaslearen istorioa kontatzeko.