Dokumentalaren oinarria, 1979an nazien izugarrikeriei buruzko Shoah filma errodatzen zen bitartean Claude Lanzmannek Yehuda Lerner-i egindako elkarrizketa da. Sobibor filmak sarraskitze-esparru batean arrakasta izan zuen matxinada bakarrari buruz hitz egingo digu: hogei bat judutar presok aizkorakadaka hil zituzten 16 ofizial aleman, eta elektrizitatea moztu eta ihes egitea lortu zuten.