Maitasunari, memoriari eta bakardadeari buruzko filma da hau. Naomi Kawase bere aita zenarekin bakeak egiten saiatuko da. Ez zuen inolako traturik izan hazten ari zen bitartean, baina hark zeramana bezalako tatuaje bat egin ala ez egin pentsatzen ari da.