Sex Pistols taldeak bi urte pasatxo baino ez zuen iraun eta disko bakarra grabatu zuen; hala ere, musikaren panorama erabat aldatu zuen. Dokumental hau bandari buruzko lan izugarria da; haien ibilbidea jarraitzen du, 70eko hamarkadako Londreseko kale zikinetatik eta Ingalaterraren historia sozialaren funtsezko une batetik abiatuta, Estatu Batuetako biran eztanda egin zuten arte.