1991n, Golkoko Gerraren iduriek nazioarteko hedabide guztiak hartu zituztenean, ia ezinezkoa zen egiazko irudiak ordenagailuz eginikoetatik bereiztea. Jatorrizko eta artxiboko materialaren laguntzarekin Harun Farockik estrategia militarraren eta ekoizpen industrialaren arteko harremana zehaztuko du, eta gerraren teknologiak eguneroko bizitzan aplikazioak nola aurkitzen dituen argituko digu.