Nick Broomfield zuzendariak Aileen Carol Wuornos prostitutari buruz egin duen bigarren lana da. Emakumea 2002. urtean exekutatu zuten Floridan zazpi gizon hiltzeagatik. Gainera, Aileenen epaiketan Broomfieldek emandako testigantza ere biltzen du.