Zuzendariak norberaren nortasunaren -berea, gizarte oso batena- eraikuntzaren inguruan hausnartzera gonbidatuko du ikuslea, abiapuntutzat norbaiten falta hartuta: Argentinako azken diktaduran desagertu eta eraildako gurasoena. Kontakizunek eta argazkiek iraganari dagokion baina orainaldian proiektatzen den errealitate bat taxutuko dute.