Dokumental honek hiru zati ditu: Rust (oxidoa), Remnants (arrastoak) eta Rails (errailak). 1999 eta 2001 artean grabatu zuten eta Shenyang hiriko Tiexi barrutiko industria nolakoa zen erakutsiko digu. Garai batean Txinako ekonomia sozialista kartsuaren adibide zen lekua, pixkanaka gainbeheran murgilduko da.