Txetxenia gerra amaigabean dago murgilduta eta haurrek ondorioak jasaten dituzte. San Petersburgo parean dagoen Kronstadt irlan haur umezurtzentzako eskola militar bat ireki zuten. Han, soldadu izateko prestatzen dituzte eta txetxeniarrak beren etsaiak direla irakasten diete. Txetxenian, Xhadizhat Gataeva andreak ama lanak egiten ditu suntsituriko Grozny hiriko hondarren artetik jasotako 63 umezurtzentzat.