Lurra bizi ezinezko leku bilakatu da eta astronauta talde bat orbitan geratuko da planetaren inguruan, ezin lurreratu. Aparteko material filmikoa erabilita eta Galileo misioko astronauten testigantzekin, Herzogek zientzia-fikziozko fantasia ikusgarria sortuko du.