Mexikoko kondaira batek dio deabruak arimak eskatzen dituela zubiak eraikitzerakoan ez daitezen erori. Film honek Mexiko Hirian zubi bat eraikitzen ari diren zenbait langileren istorioa kontatzen digu. Ideia, langile talde horren eguneroko bizitzara, ametsetara eta umorea, amodioa eta une txikiak bizitzeko duten duintasun zoragarri horretara hurbiltzea da.