Katrina urakanak New Orleansen eginiko hondamendiari buruzko dokumentala da hau. Zoritxarreko egunaren lehenengo urteurrenean, Spike Lee zuzendari afroamerikarrak xehetasun osoz dokumentatuko ditu hondamendia eta bere ondorio izugarriak, eta, aldi berean, omenaldia egingo die New Orleansi eta bertako biztanleei.