Dokumental honek AEBetan lau mendetan zehar gertatutako gatazka politikoak eta sozialak aztertzen ditu, eta gutxiengoa diren gizarte-taldeei merezi duten garrantzia ematen die. Talde horien artean daude AEBetako jatorrizko biztanleak, afroamerikarrak, emakumeak eta baztertutako taldeak, oro har. Gianvitok poema bisuala sortu du denboraren eta gizakien memoria berpizten duten hilobien eta monumentu historikoen planoen bitartez.