Abiapuntutzat 2000. urtean Texasen petrolioaren industrian hala-moduzko postu bat izatetik AEBetako presidente izatera iritsi zen George W. Bushen aukeraketa eztabaidagarria hartzen du, eta haren aitaren eta Bin Laden familiaren arteko negozio-harreman ilunak deskribatzen ditu. Bestalde, 2001eko irailaren 11ren ondoren AEBetan gertatutakoa aztertzen du, baita Bushen gobernuak nola erabili zuen Dorre Bikien erasoa onura politikoak lortzeko ere.