Ipar Carolina AEBetako tabako ekoizle nagusia da. Ross McElwee zinemagilearen aitonak Bull Durham tabako marka ospetsua sortu zuen bertan, eta orain, bilobak, bidaia autobiografiko batean barrena eramango du ikuslea, tabakoaren laborantzak dituen ondorio sozial, ekonomiko eta psikologikoetan zehar; eta, aldi berean, antza bere aitonarengan oinarrituta dagoen Hollywoodeko ahantzitako melodrama bat berreskuratuko du.