Inolako elkarrizketarik ez duen artxiboko irudien bilduma hau gerraren izugarrikeriei buruzko dokumentala da. Austriako haur behartsuen irudiak (1918), 1920an hildako haur errusiarrenak, Lehenengo Mundu Gerrako beteranoen aurpegi moztuenak eta gorputz txikituenak, Mussoliniren botererako igoeraren irudiak eta italiarrek Abisinia inbaditu zutenekoak benetan ikaragarriak dira.