Dokumentala Bigarren Mundu Gerran gertaturiko Leningradeko setioaren irudiek osatzen dute. Irudiak Sergei Loznitsak bildu zituen, Moskuko artxibategietan. Jatorrizko soinurik gabeko irudiei kontu handiz berreraikitako soinu banda gainjarri zaie, eta horrela, setio garaiko eguneroko bizitzaren eszenek gaur egungoak dirudite.