Nicolae Ceausescuren argazkirik ezagunenak egin zioten epaiketa sumariokoak dira. Film klasiko baten argumentuaren antza du: akusatuak bere bizitza errepasatzen du prozesuak antzezlan baten antza gero eta handiagoa hartzen duen bitartean. Oraingoan, ordea, antzezlanak ezaugarri berezi batzuk ditu. Hasteko, auzipetua ez da Joana Arc-ekoa edo Alfred Dreyfus, tirano zital bat baizik.