Munduko hiri guztiak hartuta, oso gutxi bihurtu dira mito Los Angeles bezainbeste, bai zineman bai telebistan. Thom Andersenek xehetasun osoz aztertuko ditu hiri hori irudikatzeko moduak, oharkabean pasarazi nahi izan dutenak, zein protagonista huts bilakatu dutenak. Eta, bide batez, zinema komertzialaren ikuspegiak egiazko hiria eta bertako biztanleak desitxuratzen dituen moduagatik duen kezka azalduko digu.