2002ko udan, bi hilabetez, Eyal Sivan zinemagile israeldarrak eta Michel Khleifi palestinarrak batera bidaiatu zuten Palestinan/Israelen barrena, iparraldetik hegoaldera. Route 181 izena eman zioten ibilbideari, Nazio Batuek 1947ko azaroaren 29an emandako 181. Ebazpenak -Palestina bi estaturen artean banatzen zuena, bata judutarra eta bestea arabiarra- ezarritako irudizko muga jarraitu baitzuten. Bide horretan, mugan bizi diren israeldarrei eta palestinarrei emango diete hitza.