Egunkarian ikusitako iragarki bati erantzunez, 83 emakumek beren bizitzaz hitz egin zuten kamera baten aurrean; haietatik 23 Rio de Janeiroko Glauce Rocha antzokian filmatzeko hautatu zituzten, 2006ko ekainean. Urte horretako irailean, zenbait aktoresak emakume haiek kontaturiko istorioak interpretatu zituzten, beren erara, noski, egiaren, fikzioaren eta antzezpenaren arteko mugak lausotuz.